ikiaslanannesi kızım şu an 17 aylık. 15e kadar sayıyor. Anne, baba, kardeş, dede, dayı, amca, abla, deniz, Kedi, köpek, kuş, Ördek ve Artı bunların çıkardığı sesleri Söylüyor. Dışarı çıktığımızda ayakkabıyı ver diyor. Gidiyoruz gidiyoruz diyor. Eve geldiğimizde evimize geldik diyor. Kedilerimiz var iki tane onlara abi abla diyor. Seni seviyorum diyor. Sizce abartılı mı?