ikiaslanannesi benim beneğim de 15 aylıkken açılmaya başladı. 16 aylık olmasına bir hafta kala 25-26 kelimesi vardı. Şu an 16 ay 1 haftalık ve artık söylediğim her şeyi tekrar etme çabasına giriyor. Sadece bu 1 haftada abla, amca, ağaç, ve Ege yi söylemeye başladı. Bilinçli ve yerinde kullanıyor kelimeleri. Kıyas yapmak için söylemiyorum ama hanımefendinin abarttığını düşünmüyorum ☺️
Sebru her bebek o kadar farklı ki. Benim bebeğim 15 aylıkken açıldı ama arkadaşımın bebeği 21 aylık olana kadar tek tük kelimeleri vardı. 21. Ayda birden her şeyi söylemeye başladı çocuk. Belleğe atmış da birden gün yüzüne çıkarmış gibi. Şu an 23 aylık ve 2 li kelimelere geçti diye biliyorum. O da böyle stres yapardı ama şu an oğlu ondan duyup söylemesin diye her kelimesine dikkat ediyor 😂 yani daha vakti vardır. Bol bol kitap okuyun, iletişim halinde olun hep. Zqmanla açılır diye düşünüyorum