Xcbaby Mrctttt cihaz olcemedi cok yuksekti. 15 günlüktü kabus gibi birsey. Sizin kac gunluk bebek mi cocuk mu
153s34 incir-receli bebeginizin durumu nedir? Kac aylik suan? Bende bebegmin kucuk oldgnu dha dgrusu gelismedigini dusunuyorumda fizik olarak. O yzden merj ettm
incir-receli 153s34 kusura bakmayın geç gördüm 2,5 yaşındaydı gittğimizde şuan 3 yaş 9 aylık. herşeyi normal çok şükür, boyu da yaşıtlarını yakaladı
yusyuvarlak Erva1234 boy ve kilo yasitlarindan çok geride diye gittik kan tahlilinde buyume hormonu vitaminler tsh ve bazı değerlere bakıldı birde bilekten kemik yasi ölçümü yapıldı değerler hepsi çok iyi geldi kemik yasi 3 buçuk olmasına rağmen 1 buçuk cikti 6 ayda bir kontrol dei
Xcbaby ay01 15 gunlukken ilac baslandi ayda bir kontrole gidiyoruz ilaca devam ediyoruz dozunu ayarliyorlar. Bizimki cok yuksek cikti 100kusurlerdeydi
ay01 Xcbaby çok geçmiş olsun biz 15 ayligiz 13.9 cikti endokrin ilac basladi 4 5 yaşında olsa başlamam ama gelişim çağında başlayalım dedi yeni basladik
Xcbaby ay01 bizim topuk kaninda cikmisti dogustan yani cok tehlikeli bir durum aslinda hallediyoruz cok şükür. Sizinki de normale donunce bırakırsiniz ilaci hergun ayni saatte içirin
enguzeli incir-receli merhabalar Bugün bizimde el rontgeni çekildi de mesela oğlum üç yaşında ya bilekten bakıp 2 yas gibi dediler. Sizin çocuğunuz alt sınırda miydi yapılırken
momm_ incir-receli merhabalar benim oglumun boyu da kisa yasitlarini nasil yakaladi neler yaptinuz acaba 3.yasindayken boyu kacti hatirliyor musnuz
yonca004 amansallagitsin hastaneye götürdüğümde 8-9 aylık falandı şimdi 1 yaş 3 aylık vitamini yüksek çıktı bide tüylanmesinin sebebinde kullandığım bir pişik kreminden kaynaklıymış