incir-receli Erva1234 şeker hastası olabilme ihtimali icin gittik ama boyu yaşıtlarına göre kısa dediler onlar icinde tahlil verdik kemi yaşı tespiti ve büyüme hormonlarına bakıldı çok şükür hepsi normal cıktı
Erva1234 Papatya-eylul88 bizide endokrine yonlendirdiler yasitlarina gore cok zayif bide gelisim konusma geriligi oldugu icin
[silindi] amansallagitsin bişey cıktı mı canım. Bizim de 17‐hidroksiprogesteron hormonumuz yüksek çıktı doğum ile birlikte şükür gitgide düştü.. erken ergenlik vs yapıyor yüksekliği
Erva1234 amansallagitsin bizide gelisim icin gonderdiler gelisimi geriliginden yasitlarina gore cok zayif o yuzden yonlendirdiler
hfzhnf amansallagitsin nasıl tuylenme vardı acaba bebegimin anlinda çok var benim ve zayıf bir bebek mesela 11 aylık ama 7 kilo şimdi bir tedirgin oldum bende
Erva1234 incir-receli bizide yasitlarina gore cok zayif bide konusma geriligi ve gelisim geriligi icin yonlerndirdiler hicbisey yemiyor o yuzden endokrine gidin dediler
153s34 incir-receli bebeginizin durumu nedir? Kac aylik suan? Bende bebegmin kucuk oldgnu dha dgrusu gelismedigini dusunuyorumda fizik olarak. O yzden merj ettm
Erva1234 Xcbaby benim kizimida yasitlarina gore zayif bide hicbisey yemiyor gelisimi icin yonlendirdiler konusmuyorda gerilik varmis o yizden yonlendirdiler
amansallagitsin [silindi] yok cok sukur birsy cikmadi hormon testi yapildi normal ckti genetik olabilir dedi ama tuylu olck yapck brsy yok dedi doktor
enguzeli enguzeli çok mu alttaydi boyu falan . Şu an oğlum 34 aylik 91 cm bizde takipliyiz martta gideceğiz tekrar 3 yaşında
enguzeli incir-receli merhabalar Bugün bizimde el rontgeni çekildi de mesela oğlum üç yaşında ya bilekten bakıp 2 yas gibi dediler. Sizin çocuğunuz alt sınırda miydi yapılırken
amansallagitsin hfzhnf her yerinde tuyler var sirtinda bacaginda yuzunde bu yuzden goturdum ama doktor nrml dedi suan yapilck bi durum yok dedi yani bunlar hamileliktr olusan tuyler dedi yapisal bi durum tuylu olcak dedi.
hfzhnf amansallagitsin çok sevindim Elhamdülillah öyle olmasına Gerçekten mutlu oldum Çünkü hani benim bebeğimine de alnında var biraz sırtımda var dedim herhalde kıllı bir bebek olacak ya da çocuk insan olacak bilemiyorum aman öyle olsun farklı bir sağlık problemi çıkmamış olsun
amansallagitsin hfzhnf cocuk insan olmazlar kildan ole dusunme. Tuylenme genelde hormonsal oluyor varsa bi problem bakiyorlr. Ama genetik send tuylu isen bebkte olma ihtimali var cnku bnm yuzumdede var tuylenme.
hfzhnf amansallagitsin yok canım bende tuylenme eşim biraz kıllı olabilir belki bilemiyorum normalde yoktu şu 1 2 aydır var belki ilerde geçer
Xcbaby Mrctttt cihaz olcemedi cok yuksekti. 15 günlüktü kabus gibi birsey. Sizin kac gunluk bebek mi cocuk mu