Ndd0707 Zararı da elbette vardır ama bu kullanıma bağlı olur diye düşünüyorum. Büyüdükçe risk artıyor dikkat etmek lazım yani yalnız bırakılmaması lazım :) bebeklerin böyle şeylere ihtiyacı olduğunu düşünüyorum böylelikle etrafı keşfediyorlar istedikleri yöne doğru gitmeyi öğreniyorlar ve en önemlisi oyalanıyor ve yoruluyorlar 😁 mesela ben karşısına geçip gel gel diye gülerek sesleniyorum ve aşırı heyecanlanıyor ve geliyor da 🥰 ayak ucunda yürümesini istemiyorsanız ayaklarının yere tam değdiğine dikkat edin yeter