Ndd0707 Kızlar gündem de cocukların yürüteç kullanmasını önerilmeyen bir durum söz konusu ama ben yıllar önce ilk oglum da aldım kullandım cok şükür bir sıkıntı yaşamadım şimdi 5 bucuk aylık bir bebegim var aşırı hareketli oturmak istiyor ayakta durmak istiyor kesinlikle yatmak istemiyor sürekli kucağımızda gezsin istiyor bende 6cı ayında ona yürüteç almayı düşünüyorum bazı yerlerde 4-18 ay kullanımı öneriliyor kullananlar özellikle kaçıncı ayda başladınız ilk oğlundan aklında kalmadı diyenlere şimdiden söyleyeyim aradan 14 sene geçti oglum suan 14 yasında bazı bilgileri tazelemek lazım o yüzden soruyorum 🌸
Strong_mom Ndd0707 ben de kullanmaya karşıydım ama çocuğum sizinki gibi çok hareketli olduğu için WC bile gidemiyordum, 7.ayda aldık hep içinde değil, yemek yaptığımda koyuyorum ama hep yanımda tutuyorum içinden çıkma ihtimalleri yüksek.
gencmom_ Ndd0707 Kızlar gündem de cocukların yürüteç kullanmasını önerilmeyen bir durum söz konusu ama ben yıllar önce ilk oglum da aldım kullandım cok şükür bir sıkıntı yaşamadım Yaşamadınız diye yaşanmıycak veya yaşamıycaksınız anlamına gelmez canı yanmış ve hala yanıyor olan bir anne olarak kızım 1 yaşında 4 buçuk aylıkken koy ne olcak biz çocuklarımızı öyle koyduk diyen kaynanamın zoruyla koydum 10 dakika sadece kızım yürümeye başladığı an içe dönük bastığını fark ettik Hastaneye gidicekdik geçer babasıda öyleydi Dediler gizli gizlice getirdim ve kızım dik durması gereken kemiği eğri kalmış hala içe basıyor eğer geçmezse 4 ay boyunca alçıda kalıcak Yine sizin tercihiniz yazınızda hem sorup hem cevabı vermişsiniz zaten 4ay ve 18 ay diyerek
lceLady Ndd0707 Benımde 14 yas 2,5 yas Ve 8 aylık oglan var 5 aylık baslıyorum yürütece max 1-1,5 ay kullanıyor zaten sonra emekledigi için hemen kaldırıyorum
nazlii1_ Ndd0707 6 aylıkken almıştık Ama tam o sırada sünnet olduğu için acır orası diye bekledik 7.aya doğru bindirmeye başladım
Ndd0707 Strong_mom ya bende aynı sekilde düşünüyorum cok uzun süreli içerisinde tutmak değil amacım sadece değişiklik olsun arada diye ana kucagnda bile emniyet kemeri olmasa aşağı inecek apalama antrenmanları yapıyoruz ama illaki o dik pozisyonda da olmak istiyor oda anca kucağımızda onada kol dayanmıyor maalesef yoksa sürekli kucağımda iş yapmakta zorlanıyorum o yüzden bende 6 aya girmesini bekliyorum almak için acaba yinede erken mi diye sormak istedim
Ndd0707 gencmom_ yanlız benim oglum 6 ayına girecek önerileri o şekilde ama içime sinmedi burada sormak istedim 4 aylık bebek 5 aylık bebekte eger kilosunu 2 katıysa oturtabilirsiniz diyor ozaman ben cocugu oturtayım yani ben bu yazıyı öneri almak için yazdım zaten 4 aya tamah etsem bu yazıyı yazmam cocugum 5 bucuk aylık 6 ayına girdikten sonra almayı düşünüyorum diyede belirttim 4 aylık Ken yada simdi alacağım demedim oturması bile 6 aylıkken önerilen bir cocugu 4 aylık örümcege koymakta cok mantık işi değil zaten bunu size önerenler için söylüyorum
Ndd0707 lceLady bizde 5 bucuk aylığız bende 6 ayda içerisinde düşünüyorum ilk oglumda kaç aylıktı hiç hatırlamıyorum 14 sene geçince aradan unuttum 🤭
Ndd0707 nazlii1_ ayy maşallah rahat oldu mu sünnet bende düşünüyorum cok iyi oluyor bebek yaşta diyorlar ilk oglumu ilkokul da yaptırmıştım ama bunu baharda düşünüyorum
feyzas Ndd0707 beklemenize gerek yok bence zaten onu sürmeyi öğrenmesi de biraz sürüyor. Ben de aldım oğluma çok seviyor ama tabi uzun süre isteseniz de tutamazsınız çünkü sıkılıyorlar 😊 şimdi sünnet olduğu için binemiyor ellerinden tutarak yürütüyorum
nazlii1_ Ndd0707 11 aylık olduk bi sorun yok çok şükür. Sünnet olurken yanındaydik baya ağladı doktorda korkudan ağladı bence flan dedi eve gelince de 1 saat cidden susmadan ağladı sonra Bi daha ağlamadı çişini falanda yaptı. Atlattık çok şükür inşallah ilerde sıkıntı çıkmaz
Casperr Bende karşı olanlardandım ama benimde bebeğim aşırı hareketli olduğu için kendim çok yıpranmaya başladım en azından on dk işimi bitirene kadar koyuyordum fazla oturtmamak ve gözünüzden ayırmamak kaydıyla bir sorun olacağını zannetmiyorum benim oğlum görmesem halıya takılıp düşünüyordu böyle tehlikeleride var tabi dikkat etmek lazım
Ndd0707 Casperr ay benim halıya takılma derdim yok evi dogumdan sonra komple halı ile dösedim 🤭yarınları düşünerek aynen bende mutfakta falan işim varken yanımda tutmak için istiyorum harici zaten yanında olacağım için bindirme gereksinimi duymam
Ndd0707 feyzas evet bu durumu buraya açmam iyi oldu farklı fikirler almak iyi geliyor sadece İnternet odaklı düşünmek yerine deneyimli kişilerden bilgi alarak hareket etmek bana daha çözüm odaklı geliyor en azından hem cocuk için değişiklik hem benim işimi kolaylaştıracak ben en güzeli sipariş vereyim 🤭🥰
Ndd0707 @“gencmom_”#p29727358 evet önerilmiyor biliyorum ama amacım onda sürekli tutmak değil çünkü sürekli anakucagında ve kolumuzda en azından iş yaparken bir süre yanımda tutabilirim derdim o işim bittikten sonra zaten sürekli apalama ana kucagı ve kolumuzda oyalıyoruz zaten hemen apalamaya geçersek ona ihtiyac duymayacagız ben ilk oglumda da aynı cok uzun süre kullanmadım ama kaçıncı ayındaydı onu hatırlamıyorum ama 6 aya girdikten sonra olduguna eminim yani evde tek başımayım eşim işte oldugu ve işimin oldugu zamanda kısa süreli sadece kullanmayı düşünüyorum
feyzas Ndd0707 Zararı da elbette vardır ama bu kullanıma bağlı olur diye düşünüyorum. Büyüdükçe risk artıyor dikkat etmek lazım yani yalnız bırakılmaması lazım :) bebeklerin böyle şeylere ihtiyacı olduğunu düşünüyorum böylelikle etrafı keşfediyorlar istedikleri yöne doğru gitmeyi öğreniyorlar ve en önemlisi oyalanıyor ve yoruluyorlar 😁 mesela ben karşısına geçip gel gel diye gülerek sesleniyorum ve aşırı heyecanlanıyor ve geliyor da 🥰 ayak ucunda yürümesini istemiyorsanız ayaklarının yere tam değdiğine dikkat edin yeter
Kepekekmegi Ndd0707 genelde ev kazaları vb olaylar için önerilmiyor ve yük omurgaya bindiği için sorun olabiliyormuş, bebeğim 7.5 aylık 6 aylıkken kullanmaya başladık ama günlük 15 dk falan koyuyorum kısa süreli kullanımda kötü bir etkisi yok dedi doktorumuz
Acemimother Ndd0707 ben uzmanların aksini bile bile oğluma yapamam önerilmiyorsa kullanmaya cesaret edemem. Herkes kendi çocuğu için en iyi kararı verir. Benim çocuğumda çok hareketli iş yapacağım zaman uykusunu aldıktan sonra mama sandalyesine koyuyorum oyuncaklarıyla oynarken üstün körü işlerimi hallediyorum. Ağladığında mama sandalyesinden alıp halıda yada koltukta debeleniyoruz ayakta durmaya çalışıyor koltuktan destek alıp. Yürüteç tehlikeli onun başında beklemektense koltukta başını beklerim ya da halıda daha kolay
Ndd0707 Acemimother ozaman örümceklerin üretimini kaldırsınlar cokta her denilene takılmamak gerekiyor kendimde örümcekde büyüdüm büyük oglumda kullandı zaten özellikle belirttim yazımda önerilmeyen durum söz konusu ama ben sadece kullananların hangi ayda başladığını merak ettim büyük oglumla 5 bucuk aylık oglumun arasında 14 yıl var 6 ay yada 7 ayda diye düşünüyorum emin olmak istedim ki şöyle bir durum var benim oglum öyle hareketli ki asla mama sandalyesinde oturacak bir cocuk değil birde öyle bir durum söz konusu yani yine Tesekkür ederim
aliana13 Ndd0707 Bebegim 8 aylik oluyor 6 ayindan itibaren yurutece koyuyorum az az ama artik kucak istemiyor hep yurutec istiyor israrla agliyor yurutec icin doktora goturdum bacaklarni kontor ettirmek icin biraz acilmiyo dedi bacak arasi sonra yurutece daha cok koymaya başladm ve acildi yuruyor koşuyor bile korkudan odum kopuyor gelecekte bişey olurmu diye ama olsada sevmezdi yuruteci istemezdi ona aci verse binmez diye duşunuyorum
Ndd0707 aliana13 bende sürekli yürüteç kullanma taraftari değilim sadece kısa kısa süreler içerisinde düşünüyorum büyük oglum da da az kullandım benim 5 bucuk aylık yatmak dahi istemiyor büyüdükçe huyu suyu iyice değişti sadece değişiklik yapmak istiyorum belkide sevmeyecek hiç bilmiyorum biraz önce aldım sipariş verdim yürüteci görecegiz artık