hiralies benim oglum 27günlük.meme emiyor ve her bebek gibi kusmasi var arada.geceleri yan gündüz gözümün önündeyken düz yatırıyorum.ona birsey olacak diye uyuyamıyorum geceleri.gözüm hep çocuğumun üzerinde.kusacak tıkanacak ben farketmicem.öksürecek yada ağlayacak duymazsam diye ödüm kopuyor.böyle olmak istemiyorum ama elimde değil.birkaç defa öksürüp tıkanır gibi olmuştu ve o an kalbim duracak sandım.ilkyardım sayfalarını takibe başladım ve çocuğuma birsey olursa nasıl soğukkanlı bir şekilde müdahale ederim onu düşünüyorum devamlı.oğlum tüp bebek bu arada.ve ben onu zor elde ettiğim için her an ellerimden kayıp gidecek gibi hissediyorum.annelik gerçekten çok zormuş :(