Normal belki de, çok yeni anneyim ben de, bu boyutta olmasa da bende de çocuk hasta olursa kaygısı var. Doktorumuz ilk bir ay kimseyle görüşmeyeceksiniz dedi malum kış ayları salgın vs var. Destek almak mantıklı olabilir veya annelik böyle bir şey belki de alisicaz zamanla.