Duygusaljelibon_ Deletedmom_110 ama şöyle bi sıkıntı var kimlik içinde almıştım kadın ikisini bir yaptı sonra eve gelince bana mesaj geldi kimlik kaydı başvurun iptal edildi diye anlamadım yani ptt de mesaj geldi az önce sürücü belge onaylandı ulaşacak vs diye
Nisay Deletedmom_110 baba da var bende var kızımda da şüpheleniyolar ama şuan için gerekli duymadılar testi kremle önünü kestik çünkü rahatladı.
Deletedmom_110 Nisay çok şükür darısı kızıma inş dün yıkadım sürdüm anne geçti dedi inş ya kasındıkcaaa çok üzülüyorum
hibka23 Deletedmom_110 fiyatı iyi ama internetten almayın diyenler olmuş uts sistemi var okutup barkodu orijinalliğini kontrol edebiliyorsunuz 🤦🏻♀️
Deletedmom_110 hibka23 etsende içeriğini bile değiştirebiliyorlarmış eczacı da dedi direk bayiden bu tarz ürünleri alın diyorlar
Deletedmom_110 Deletedmom_98 nasıl sizce işe yaradı mı kızım geçti dedi kaşıntım ama inş faydalı olur
Deletedmom_98 Deletedmom_110 Bizde çok etki ediyor. Ama artmaya başladığında hypocort kullanmak zorunda kalıyoruz
sinoli Deletedmom_110 Ben bunun büyüğüne 780₺ ödemiştim, internettekiler sahte pek güvenmeyin. Evdeeczane var ona güvenebilirsiniz ben ordan alışveriş yapıyordum diğer yerlere güvenmeyin pek🙏🏼
Deletedmom_98 Deletedmom_110 evet. Egzema biraz da yedikleriyle alakalı bir şey ya bazı besinleri yediğinde ekstra bir kızarıklık oluyor O zaman hypo işe yarıyor Ama onun dışında günde 2 kez tüm vücut Yüz gün de 4-5 kez nemlendiriyorum