Eczaneden aldım kızlar kızımın bitti Larosh kullanıyorduk ama çok fayda göremedik bunu deneyelim dedim doktor mustela demişti atopik ben bunu aldım sizce iyi mi yaptım yavrum kaşınıyor kabarıyor sürekli anlamsızca 2 cildiye de gördü mikroskopla dahi bakıldı inşallah şifa olur alerji testlerimiz negatif şaşırdım açıkçası internette daha iyi fiyatları 1400 verdim ikisine iyi mi sizce?