aysen032 gulanasi bir aya kalmadan öyle çok ilgilenmeye başlayacaksin ki bu zamanlar hayal gibi gelecek 😄
Liliii yirmiikikasim23 hahaha büyüdükçe daha tatlı oluyor ya hem alıştım artık napalım sağlıkları yerinde olsun da😃🥰
Ozgeenr gulanasi mrb benım bebeğimde de var o çok uyuma 😂suan 7 aylığız yıne öyleyiz dr sormuştum cunku uyuduğu ıcın mama da ıcmıyor bısey olmaz sıkıntı etme dedi uyanık kalma süresi gün ıcınde toplam 5-6 saat
mcerenn Benimde 7 günlük kızım yenidoğan olduğu için mi çok uyuyor sarılık çok az var ama normal dediler emzirmeye ben kaldırıyorum hatta kalkmıyor uyurken emiyor gün içinde 2 saat falan uyanık toplasam
Kubramomy Benim kızımda çok uyuyordu o zamanlar problem var sanıp doktora götürdüm doktorumda ilk 3 ay anne karnında gibi hissetmeye devam ederler o yüzden çok uyur demişti şimdi maşallah uyusa diye gözünün içine bakıyorum 😅😅😅😅
gulanasi Eşim de ben de uykuyu çok severiz belki de bize çekmiştir bilemiyorum 🥹😅yalnız buraya yazdığımdan beri ağlıyor çocuk uyumuyor lafımı geri aldım 🙈