gulanasi Arkadaşlar iki ay beş günlük bir bebeğim var. Çok fazla uyuyor. Gece beş altı saat aralıksız uyuyor, gündüz de alt değiştirme ve beslenme hariç sürekli bir uyku halinde. Yani şikayet etmiyorum tabi ama bu bir sıkıntı mıdır bu durumu yaşayan var mı?
Liliii gulanasi benimki de 2 aylıkken 5 6 saat uyurdu geceleri. Elinizden geldiğince dinlenin siz de acısını çıkarıyorlar sonra🤭
moommyyy gulanasi bizimki de 2 aylık olacak gün içinde pek uyanık kalmıyor gece de 5 6 saate kadar uyuyor. Ben de bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum bazen ama normal demek ki
2kiz gulanasi inşallah sıkıntı yoktur bunu doktor a sormalisin benimkide hiç uyumuyor ya darısı basima
nihal_58 Sarılık var mı bebeğinizde ? Sarılık uyku hali yapabilir diye biliyorum . Ama eğer yoksa böyle güzel uyuması harika bir şey 😅
gulanasi nihal_58 evet vardı bir haftalıkken hastaneye yattı bir gece biraz düşmüştü ama sonra tekrar yükseldi ama sıkıntı yaratacak kadar değil. Uzamış sarılık olduğunu söyledi doktorum yeni yeni geçti diyebilirim şuan görünürde bir sıkıntısı da yok. Evet güzel bir şey ama vicdan azabı çekiyorum sanki çocuğumla yeterince ilgilenmiyormuşum gibi geliyor 😔
gulanasi moommyyy doktora sordunuz mu peki? Bugün kontrol vardı ama başka şeylerden aklımdan çıkmış soramadım da aklıma takıldı tekrar
moommyyy gulanasi ben de bazen vicdan yapıyorum bu arada. Ama uyumak da onun gelişimi için gerekli, ihtiyacı var ki uyuyor diye düşünüyorum. Sizin de içiniz rahat olsun bu konuda yine de doktorunuza bir sorarsınız gittiğinizde
aysen032 gulanasi bir aya kalmadan öyle çok ilgilenmeye başlayacaksin ki bu zamanlar hayal gibi gelecek 😄
Liliii gulanasi benim kız 1 sene o kaadaar güzel uyudu ki.. bi aksilik görürse doktor kontrolde söylerdi zaten hiç dert etme bence çocuk rahat gazı falan yok demekki☺️
moommyyy gulanasi şu anki doktorumuza iki kez kontrole gittik şimdiye kadar ikisinde de sordum normal dedi. Geceleri de 5 saate kadar uyuyabilir kaldırmana gerek yok beyin gelişimi için gece uzun süre uyuması iyi bir şey dedi.
gulanasi Hasret6326 memeden sabaha karşı uyandığında güzel emiyor onun dışında gündüz sağıp veriyorum onu da zorla diyebilirim istemiyor aç mı acaba diye düşünüyorum ama kilo alımı da güzel
bisenakillisinzaten gulanasi ilk 3 4 ay çok uyuyorlar 4. Aydan sonra azalıyor uykulari. Keyfini çıkarın
Liliii yirmiikikasim23 vallahi 2 yaşında da öğle uykusu reddi başladı 27 aylık şu an komple bitti bizim öğle uykusu akşama kadar pestilim çıkıyor😅😆
bebikveben gulanasi benim oğlum da 3 aylık. 40 ı çıktığından beri geceleri 5-6-7 saat aralıksız uyuyor. Sarılık hiç olmadı, kilo alımı gayet iyi. Doktor herhangi bi problem görmedi. Bana çekmiş oğlum😂 keyfini çıkarın