2ogullu1anne Nezzz_ sabahtan işleri hallediyorum zaten.2′den 4,4 buçuğa kadar da park.Eee ağızları durmadığı için de yemek ancak yap,ye,topla 7 oluyor.
Avesila Nezzz_ Benimde Sabahattin Ali kitaplarımın içerisinde yoktu. Eşiminkilerde varmış :) Okumadığımı fark edince de bir merakla başladım bakalım.
Nezzz_ maygirl Yaaa ne güzel bahar havası var arka fonda 😍evet ya bende kış insanıyım insan her mevsimi ayrı özlüyor bende kış ı çok özlerim şuan geldiğini pek anlamasamda🤷🏻♀️ 🥰🥰
Nezzz_ Seldaaaaaqaaq Akıcı bir dille yazılmış canım zaten ince bir kitap yaşlı adam ve genç biri arasında insana dair diyalog geçiyor genç sürekli yaşlı adamın verdiği cevaplar yetersiz ve zıt cevaplar veriyor ve konu konuyu açıyor ..☺️ sonunu bende merak ediyorum olay nereye bağlanacak 🤓🤓
Nezzz_ Tatlican Hoşbuldum canım gitmedim aslında tek paylaşım yapamıyordum🥰🥰Senin sunumların kadar olmasada idare ediyoruz işte🥰😍
Nezzz_ Elifmihre Patlatamadım kısmet bugüne diyelim akşam çay ve saat geç olunca yeşil çay ile kapanış yaptım😂😂
Nezzz_ Tatlican Orası öyle tabiki kahve bahane aslında ama senin güllü sunumlarını geçemeyiz o bir gerçek 😍🥰😇