Atlasdunyam Birannne bir düzgün yatamıyorum ağrı yapıyor birde dediğin gibi eğilince aniden düzelemiyorum
Atlasdunyam ard_ary_1308 58 kiloyum da dediğin gibi bebeğin altını yüksek yerde almam lazım yatak üstünde alıyorum eğiliyorum mecbur sonra aniden kalkamıyorum kambur kambur açılıyor
ard_ary_1308 Atlasdunyam yıkarken ya eşinizden destek alın yada yüksek küvet alın kısaca ağrıların hepsi duruş bozukluğundan kaynaklı oluyor geçmiş olsun kolay değil doğum ama zamanla geçecek ağrılarınız 🩷
Kubramomy 9 ay olucak neredeyse spinal oldum ve bel ağrım oldukça fazla ayakta falan çok kaldığımda oluyor maalesef 🙄
MinikKoalam11 Atlasdunyam ikinci gebeliğimi spinal yaptım doğum yapalı 5 ay olacak sürekli bel ve baş ağrısı çekiyorum genel olmadığıma çok pişmanım
Atlasdunyam MinikKoalam11 benimde uyusmadığı için 3 farklı iğne denediler en son genel anesteziye aldılar keşke direk genel anestezi olsaymış
_nidosunannesi_ Atlasdunyam belden uyuşturuldum ben adı hangisi bilmiyorum şimdi karıştı kafam ama. Belden iğne vuruyorlar doğumda ama sonrasında ağrı yapmıyor sadece dikiş Acısı oluyor
Atlasdunyam _nidosunannesi_ şükür uyusma hariç hersey güzeldi iyiki genel anestezi ile olmuş diyorum keşke belden iğne yemeden olsaymış
Atlasdunyam Kubramomy anladım canım öyle benim durup dururken olmuyor ya eğildiğimde ve rahat yatamadığımda bide yatarken şikayetim var düzgün yatamıyorum
Atlasdunyam Serap-asel bende genel oldum sonra ama iyiki genel l olmuşum tek oğlumun ağlama sesini o an duyamadım bir tek o acaba dedirtti onun dışında çok iyidi
Atlasdunyam seizetheday bilmiyorum ya denilen gibi duruş bozukluğu yapıyorum ondan kaynaklanıyor ya da 3 tane farklı iğne denendiği için
seizetheday Atlasdunyam duruş bozukluğu baş ağrısı yapıyor olması gerekirdi neden 3 farklı iğne denendi