Babybloom aa evet benimki henüz 3 aylık😊 ben bu zamana kadar bir kişiden inci ismini duydum 6 yaşındaydı kız. Ama ben çoktan karar vermiştim inciye😊 eski ama öyle sürekli duyulan basit bir isim de değil, şu an herkesin zorlayarak bulduğu isimlerden de değil, çok seviyorum inciyi😊