Alpsmommy__ İsim güzel kabul ama herkes neden bu kadar çok koydu anlamıyorum. Oğlumun adı Alp ikinci bir ismi de yok Alp koyduguma pişman oldum vallahi
ikiprensannesi0 Alpsmommy__ önceden nasıl Ahmet Mehmet vardiysa şimdide bu moda beğeneler koyuyor yani mesela bir ara Eymen modaydı
Deletedmom104 Alpsmommy__ Her senenin farklı bir ismi var 2027-2029 okul jenerasyonunda zibilyon Alparslan ve Liya olacak bence sldmaksk
Alpsmommy__ htice2909 gerçekten isim güzel ama hastaneye bi gidiyorum sıra beklerken 4 doktor da Alpaslan adında cocukları çagırıyor🙄 ben bu kadar çok olan bi ismi koymak istemezdim 😄
htice2909 Alpsmommy__ bana da böyle çok büyük geliyo anlatamıyorum tam hep bu tarihi diziler yüzünden oldu sanırım 😂
alpinanneesi Alpsmommy__ aslında olabilir bende bir düşüneyim 😃 gel 2. İsim Aslan koyalım Alp Aslan olsun 🤣🤣🤣
Britneyspears Deletedmom104 evet ya her sene belli isimler okullarda yoğunkta şu an sınıflarda herkes Eymen dhsja
hnfshn26 Alp ve aslan ikisi ayrı ayrı tek başına güzeller ama ikisi bir arada artık bende kusuyorum eşim Alp ismini çok beğeniyo benimde hoşuma gidiyordu ama oğlumuzun ismini Oğuz Kağan koyacaktık bir gün rüyamda oğluma Oğuz Alp diye sesleniyordum Oğuz Alp koyduk 🤣🤣 @Alpsmommy__
Alpsmommy__ hnfshn26 evet kesinlikle ikisi ayrı ayrı güzel birleşince olmuyor olur ama bu kadar olmaz 😄 oguz alpte çok güzel bence 😄ve ilk defa duydum 😄
ezgicomert hnfshn26 aa benimde oğlumun adı oğuzalp, ama bizimki birleşik😄 bu konuda çok hassasım oğuz ya da alp değil oğuzalp😂
uykucukoalaa Alpsmommy__ benim çevremde de bı dünya Alparslan var 😄😄 eşim de istemişti zamanında asla olmaz dedim hiç pişman değilim 😄😂
Britneyspears Dizilerdendir Ve bence isim de güzel değil bu arada Okullarda her sınıfta 3-4 Alparslan fln var 😂
alpinanneesi Alpsmommy__ büyük konişmim da ben çocuk daha istemiyorum 😅 ama Alp ismi de sadece güzel tek Alp pek yok