delirmeceler seraallyaa biz ikizlerle güzel tatil geçirdiyse emin olun sizin için çok daha keyifli geçecektir birde suyu biraz seviyorsa o eğlendikçe siz daha mutlu oluyorsunuz şimdiden sağlıklı mutlu tatiller
Bal38 seraallyaa uyku düzeni felan bozulmaz merak etme biz uyku saatlerinde odamıza çekildik. Emin ol yürümesi daha iyi olur sizin için oğlum yürümüyodu hep kucakta gezdik bebek arabasında zaten hiç duran bi bebek değil kucakta ta taşımaktan kollarımız koptuydu. Bu sene daha rahat olacak bizim için 😅😇 şimdiden iyi tatiller yolda zaten uyur gece cıkarsanız yola eğer
Babybloom seraallyaa bence bunda hiç bir sorun yok. Biz de eşimle mayısta romaya kaçıcaz üç günlüğüne, oğlum şimdiden yanlarında kim kalsın onu seçiyor😂 anane babanneyle üç gün yaşamak onlar için de eğlenceli tabii, istedikleri her şey yapılacak😁