seraallyaa ben yılda bir kere çocuksuz tatil yapıyorum ama onlarla da ayrıca tatile gidiyorum. Bence bu iş denge işi. Bebeğiniz sonuçta tatile gittiği için mutlu olmayacak, hatta rutini bozulduğu için mutsuz bile olacak. Açıkçası bebeğimsiz mutlu olamam kafasında da değilim, ben bir bireyim, eşimle ilişkimi önemsiyorum, çocuğumunda güvende ve mutlu olduğunu biliyorsam yalnız tatile gidip eğlenebilirim.
Oğlum 3 yaşına geldiğinde ben de gelcem dedi bi tatile, gel dedik, bizimle gezdi ve o tatilin ona göre olmadığına karar verdi😁ertesi sene kendisi istemedi siz babamla gidin ben babannemle kalırım dedi😁