Senorita aynı benim oğlumı anlatmışsın, 26 aylık sadece uyurken emzik alıyordu, 29 ocakta başladığımız serüven tam bi ızdırap oldu , bugün 18 şubat ve artık yılmak üzereyim, asla uyumak istemiyor, gündüz uykusuna geçerken tekli koltuğa oturtuyor beni kucagıma oturup gögsüme yatıyor uyuyor yatagına koyuyorum, gece uykusuna babasıyla aramızda yatıyor ama o da bi ızdırap kalkıp salondaki koltuga gitmek istiyor , bi şekilde ikna edip aramızda yatırıyoruz, asla kendi odasında uyumak istemiyor, ne yapcağımı şaşırdım fikri veya bilgisi olan nolur bir yol göstersin , kendi yatagında yatırsam gece ya babasını istiyor salona gitmek istiyor asla kendi yatagına , odasına dönmek istemiyor, kafayı yicem artık