Kızlar 2,5 yaşında kızıma emzik bıraktırmak istedim, bir gün öğlen uykusuna emzik istemedi, bende tüm emzikleri sakladım akşamda istemedi, böyle böyle 1 aydır emziksiz uyuyor. Ama gel gelelim bu 1 ayda uykusundan çok fazla kalkıyor. Kalkıp ağlıyor,zar zor sakinleştiriyorum. Bakın şu saatde yazıyorum bu gece 2 kere ağladı, getirdim salona kanepede uzandı uyudu. Acaba emziksizlikten mi bu durum, yeniden vereyim yoksa yok? Gün geçtikce düzelir diyorum tık yok ama