Olimbonii bugün başka bir dr.a gittik, baktı ve olmadığı denilen yumurtayı kisesinde bize gösterdi. biz şoktaydık. torbada ama çox az diğerinden yukarda.
bakın burda dedi, eşim hani hani nerde?
dr: bak burda,gel kendin tutda bak dedi
ve eşim kontrol ettiğinde gerçektende ordaydı. boşuna ameliyyat ettiripde çocuğa eziyyet etmeyin dedi. yani önemli olan kisede olması dedi.
çok mutluydum hastaneden ayrıldığımızda