kızlar oğlum doğduğundan bu güne testisinin düştüğünü görmedim..drlar yukarda bir yerde bulup bak burda diyor, ama hiç düşmüyor. Allah var drdan hiç kaçmadım ama hep burda deyip geçiştiriyorlar. neyse, 18 aylık. 2 yaş sonrası ameliyyatda kalıcı sorunlar olabilirmiş yazıyor netde.
ben ne yapayım? başına gelen var mı?