Deniz_kvk Bal33 fikrin belirtilmesine yasak falan demedim. Ben de tipki sizin gibi fikrimi belirttim. Fikrin belirtilisinde sikinti yok, fikirde sikinti var. Ve mutlaka bu yorumlar yapiliyor. 250 lik urune 20 tl yazsa bile bu banko cevaplar gelir