isimsizanne1 sleepymom siz nereden isterseniz elden de alabilirsiniz yani benim için hiç sorun değil 😌
Bal33 isimsizanne1 aynısını sıfırını bimden 250ye aldım hatta şuan e bebekte de farklısı indirim de 250 bile değil 2. El için fiyatınız yüksek
isimsizanne1 Bal33 bende bimden aldım zaten canım geçen haftaydı sanırım 299₺ di fiyatı bi haftalık ürün sıfır gibi temiz zaten oğlumda ayrıca at var onu kullandığı için fazlalık oluyor 250₺ diyorum
Deniz_kvk Bal33 ya ikinci el satislarin altina illaki şu tarz mesaji yazan oluyor. Ürünle iyi durumdaysa ölu fiyatina satacak degil, kimse parasini sokaktan toplamiyor, hayir niyetine de yapmiyor.
isimsizanne1 kezban_keles34 isteyen istediği yerden almakta özgür ürün tertemiz sıfır zaten ve dolap vs kargo ücretsiz ayrıca anlaştığım kişiyle cüzi pazarlıkta düşünürüm lütfen sadece karalamak için girip yorum yapmayın
birprensannesi0208 isimsizanne1 mrhb dinozor büyüklüği nekadar net fotoğrafı varmı ve fiyat alabilirmiyim?
sleepymom isimsizanne1 Gaziantepte oturuyorum elden mümkün değil Siz kargolarsaniz nasıl olacak ödeme
kezban_keles34 isimsizanne1 yok karalamak için yazmadım gerçekten yanlış anlamayın kırmak için yazmadım aynısını bende yigenime sipariş edecem de sizde görünce ne kadar yazacaktım baktım 450 yazmışsınız dedim 300 e kadar da inmez boşuna fiyat en son ne olur diye yazmiyim dedim sadece söylemek istedim orda biraz daha uygun diye yoksa tabiki belki siz daha pahalıya almış olabilirsiniz 🙏🏻😇
isimsizanne1 kezban_keles34 anlamadım siz benim hangi ürüne 450₺ dediğimi biliyor musunuz? Karıştı herhalde