Sizi çok iyi anlıyorum. Götürmediğim doktor kalmamıştı. Kızım şu an 16 aylık ve 5. Ayından beri kabızdı hep dulcosoft kullandık. Daha sonra ilacı bir anda kesmedim dozunu azalttım ve kabız yapacak hiçbir gıdayı vermedim. Bu arada yeni bir probiyotiğe başlamıştık. Çok şükür son 2 aydır kendi yapıyor. Probiyotik kullanmanızı öneririm ve kabızlık düzelene kadar fitil yada lavman değil direkt dulcosoft kullanın hiçbir zararı yok çok doktora sordum. Kakası normalleşmeye başladığında dozu azaltın. Artık bebekleriniz herşeyi anlıyor kakasını kendi zorlanmadan yaptığını farkedince her şey daha da yoluna girecek. Çünkü kabızlık canlarını acıttığı için kaka tutmaya başlıyorlar bir süre sonra