Arzu1903 aynı durumu bizde yaşıyoruz kızım şu an 13 aylık ek gıdaya nasıl başladık 7 aydan İtibaren çoğu zaman kabız oluyor süt ürünleri yapabiliyor dedi doktoru peynir yoğurt veremez oldum böyle olunca da iyi beslenmiyor kilosuda artmıyor 1 haftadır süt ürünleri vermeye başladım arada yine oluyor doktor ilaç yazmıştı o iyi geldi ama sürekli kullanırsanız alışkanlık yapar demişti şimdi kayısı püresi,armut birde elma veriyorum bir tık faydası oluyor ama yine tekrarlıyor bende açıkçası ne yapacağımı şaşırdım