tgh canım ben kendi adıma anlatıyım şimdi ben ilk kez anne oldum ve bebeğim küçükken farkında olmadan hafif oturtur gibi tutmuşum ve bebeğim iye dedikleri yeri batmış sürekli ağlıyo huysuz emzirirken falan yatmak şstemiyo senin anlattığın gibi babaanneme götürmüştük o aldı kucağına ben biraz durumu anlattım kızım bunun iyesi batmış dedi yüz üstü yatırdı kollarını iki yanına indirdi ve bizim yan simit dediğimiz kısımlar varya orayı koltuk altından başlayup popo üstüne doğru yan yerleri yukardan aşağı doğru olucak şekilde masaj yaptı sonra bi baktım bebeğim normale dönmüş eğer yine karışık olduysa tam nereyi anlamadığını söyle istersen daha net anlatmaya çalışıyım