Merhaba kızlar bebeğim 5 ay 20 gün oldu bikacgundur değişti emerken ağlıyor ayaga kalkıyorum geziyorum çığlık çığlığa ağlıyor biraz emzirdikden sonra başlıyor dün gece en son düz tuttuk ayakda gibi pozisyonda emdi neden ağlıyor anlamiyorum biz 4 ay da atak fln geçirmedik şimdimi oluyor ki geceleri 1 ay olacak uyumuyor hergun sabah uyuyor memeden kalktikdan sonra ağlaması devam ediyor 5 dakika falan neden olabilir yaşayan var mı damaklarina bakıyorum şişlik fln yok çok zor uyuyor gecemiyor uykuya 1 aydir