gulsenkryl34 baby pişik önleyici valla gitmedim doktor kalmadı özel hastane devler özel klinik fakülte yeni doğan hiç birinin kıremi işe yaramadı cerrah geldi en son ameliyat durum yok dedi o derece yarıkları vardı düşün zeytin yağı herseyi denedim havalandırdım yok anam gecmiyordu en son bepanthol baby bolca sürdüm her alt değişime hiç ıslak mendil kullanmadım hep yıkadım çok şükür geçti ama kaka 5 dk kalsa cildinde gene öyle olmaya başlıyor cildi