Aynı durumu bende yaşamıştım yeni doğan dönemimizde ıslak mendili baya bir süre kullanmadım ilk önce yaz ayında doğduğu için her gün de yıkıyordum bir de kantaron yağı sürüyordum çok iyi gelmişti sık sık ta bezini açıp havalandırıyordum ıslak mendili sürmeyin bence bir süre umarım geçer inşallah 🙏🏻