RedFlower_ yalnız değilmişim. Ben geçen sene tam 5 Şubatta annemleri yemeğe davet etmiştim yemekte de tavuk vardı gecesi deprem oldu. Bugün tesadüf yine yemeğe davet ettik yine tavuk yaptım sonradan aklıma geldi ve gözüme şuan asla uyku girmiyor çok büyük bir iç sıkıntısı. Ben annemleri kolay kolay davet etmem yemeğe yılda bir iki kez ancak. O da yine tesadüf ki geçen yılla aynı güne aynı yemeğe denk geldi umarım aynı acıya denk gelmez