RedFlower_ aynı durumdayım. 6 şubatı iliklerine kadar yaşayan biri olarak, Şuan hiç uyumak istemiyorum. Kalbim sıkışıyor, bağırmak istiyorum. Boğazım düğümleniyor. Düşünmemeye çalışıyorum ama olmuyor. En uzun gece bizim için 6 Şubat. Gerçekten bu gece hiç geçmeyecek, bugünde bundan sonraki gecelerde de 🤧😭😢