Gonzalezz wox özelliği var kamera kapanıyor bebegınız hareket edince yada ses yapınca kamera hemen açılıyor bu guzel bir ozellık cunku şarjı daha uzun gidiyor. Normal şarjı 5 ila 7 gun gittiği oluyor . Şarj ettıgınde hemen doluyor .. bebeğin uyandığında ses acıp onunla odadan odaya konuşabiliyorsun . Birde melodı ozellıgı war bebegın uyandıgında gidene kadar mesela ona melodi açabilirsin dinlesin sakinleşsin diye seside baya yüksek cıkıyor . Gece görüşü ve gündüz görüşü gayet iyi ben 1 yıldan fazladır kullanıyorum sıkıntı yaşamadım iyi ki almışım fiyatına göre cok cok iyi .