Nilayy03 rica ederim inşallah sizde memnun kalırsınız . 2 tane şarj aleti cıkıyor baya uzun kablosu. Wox özelliği var kamera kapalı kalıyor bebek hareket edince ses yapınca hemen açılıyor ekran , ben hep wox özelliğinde kullanıyorum şarjı o zaman 5 gun gidiyor belki 1 hafta . Bebegım uyandığın da hemen onunla konuşabiliyorum mesela yada melodi acıyorum ben onun yanına gidene kdr cok guzel dediğim gibi