D_deniz birfzt beslenmenin başında ortasında sonunda gaz çıkarmak iyi olur. Gaz bağırsaka inince kakayi da zor çıkarır. Siz gaz çıkarmaya odaklanin
birfzt minici Papatya-eylul88 Aslında bence de doymuyor ama doktor artırma dedi üst sınırdan kilo almış eğer uyaniksa 2 saatte bir bile içtiği oluyor mama gerçi bu hafta artiracagiz mamayı bakalım o zaman nasıl olacak