Merhaba bebeğim 2 aylık olacak hipp kullanıyoruz 4 günlükten beri hem mama hem meme şeklinde gidiyoruz. Mama bitince ağlıyor hemen ve kaldırıp gazını cikartmamiz gerekiyor genel olarak da huzursuz bir bebek sabahları ikinarak uyanıyor acaba diyorum mama mi bize yaramıyor mama bitince ağlaması normal mi. birde 3 günde bir kaka yapıyor katı değil ama geç yapıyor