Neset Elya-m1 doktora git bence. Benim dikiş alerjim varmış 40 günde düzeldim tam anlamıyla. Şişti şişti patladı iltihap aktı hep. Artık en sonunda dayanamadım. Sıkarak dikişleri çıkardım. Doktor sadece baticon anestol bide hametan verdi. Yapcak bişi yok dikişler atana kadar böyle gitcek dedi. Çok çektim kısacası. Bence bi doktora git. Eğer dikiş alerjisi filansa doktora aldır dikişlerini. Benim gibi yapma mikrop kaptırabilirsin
Aysses Elya-m1 daha çok yeni canım . Hayırlı olsun öncelikle. Benim dikislerimin agriisnin geçmesi iki ayı buldu akinti dacdevamli oldu losi denen kötü renkli bir akıntı geliyor , ama enfeksiyona çok açık bir yer orası eğer kokusu kötüyse enf. Ooabilir
Adelya-NEVA28 Elya-m1 bunların hepsi çok normal bende böyle korktum doktra dedm doktor gülerek senn haberin yok mu normal seyler onlar için kendni topluo pislklerı atıosun dedi bnde enfeksyon sanmştm 😍
balannesiii Elya-m1 benim doktorumda yeşil renk akıntı gelirse mutlaka gel demişti ama bişey olmadı ilacını düzenli sürüyormusun canım cokmu dikişin var acaba birde doktorum bana oturur pozisyonda oturma bir süre geriye doğru yatar pozisyonda ol diyordu oturmus olabilirmisin? Gerildi belkide o yüzden acıyordur ama dayanılmıycak gibiyse doktora git bence canım önemli bişey olmasın
Moci Elya-m1 koku aknti falan olmadı sadece acıması var bide uzanırken sağ bacagimi tam uzatamiorm uzatacagim zaman yastık koyuyorum bacağımın altına
Elya-m1 Moci anladım. ben düzeldim çok şükür 🙏🏼 Sanırım senin çatın darmış o yüzden bu ağrıları yaşıyorsun Rabbim yardımcın olsun en kısa zamanda eski haline dönersin umarım❤️
Moci Elya-m1 aslında doktor çatı muanesine yapti normal yapablrsn dedi ama ben makat gelişi olduğu için sezaryan oldum dediğiniz gibiyse doktor çatı muanesini ii yapmamış o zaman