Merhaba 🖐🏻 Bende normal doğum yaptım benimde hem içten hem dıştan dikiş attılar ,, doktorum her laoboya gittiğinde güzelce sil sonra kurutma makinasıyla kurut onun ardındanda batikon sür dedi , petini sık sık değiştir dedi artı kabuzlukta oldu bende onun içinde bir şurup yazdı onu kullandım her ikiside iyiydi çok şükür şuan 4 buçuk aylık bebeğim var dikişlerimde tamamen kapandı rahatım o konuda 🙏