papatya0909 valla ben kedi oteline bıraktım bir haftalığına daha önce evde bırakmıştım kaynanamlar evden kaçırmıştı kış vakti guvenemedim günlük 150 liraya bıraktım veterinerime mis gibi bakmıştı benim sesimi duyunca bana bir gelişi vardı 🥺 3 gün içinse evde her yere mama su iki de tuvaelt bırakın bir şey olmaz Allah in izniyle