papatya0909 merhaba, bu 3-4 gun boyunca kedinizi gelip kontrol edecek birileri var mi? Hergun veya en azindan gun asiri gelip kontrol etseler guzel olur. Evde 3-4 gun kalir bol su bol mama ve 2 adet kum kabi yeterli olur kimse gelmeyecekse ama beni en cok tedirgin eden sey patisi vs bir yere takilirsa, sıkısirsa oluyor bir yere giderken. O yuzden evden gitmeden kedinizi bilirsiniz evi ona gore duzenleyin mutlaka. Bir de evimizde kamera var her an oradan izleyebiliyorum ben kamera bu konuda beni cok rahatlatiyor acip bakiyorum ne yapiyorlar diye.
Bi yandan da soyle dusunuyorum kediler ortam degisikliklerini cok sevmezler, farkli ev veya insanlarla bir anda strese girerler, baskasina birakmaktansa kendi yasam alaninda 2-3 gun yalniz kalmasinin daha az stres yasatacagini dusunuyorum.