selly0606 Sdfky bebiş iyi aslında ama bakalım bugünde geçsin. Çok teşekkür ederim, içimi rahatlattınız.
-Kuzika- emine796_ aralikta yaptirdim 6 aylikti oglum. Yusuf Bal doktorun adi. Cok memnun kaldim sunnet olmamis gibiydi ne agladi ne sizlandi 3000 e yaptirdim.
2tosbikannesi emine796_ biz de 50 günlükken Dr Erkan Öztürk’e yaptırdık bağlum tıp merkezinde yaptırdık. Çok da memnun kaldık bir sıkıntı yaşamadık doktorla sürekli iletişim halindeydim whatsapptan.