Sdfky bende dün ona yaptırdım, şuan çok yeni ama süreciniz nasıl geçti? Bebeğim ilk gün ağladı sızladı. Bugün daha iyi ama sargıları açınca kanaması oldu. Tecrübenizi aktarır mısınız? Kaygı seviyem zirveye ulaştı çünkü. İyileşme süreci nasıldı?(Doktor iyiydi vu arada hızlıca yaptı ağlamadı yapılırken. Yaptıracak olanlar yorumu mu kötü algılamasın. )