elifhumaa Arkadaşlar kızım 6 ay 10 günlük bugün iyice çıldırdı kapıya diğru yöneldiğim an çığlığı basıyor birkaç gündür bu şekilde ana bugün iyice arttı hep aşağıda onunala oturatım istiyor neden böyle yaaa kafayı yiyeceğim uyumuyirda artık
Anatotales elifhumaa geri gelmeyeceksiniz sanıyor gelişimsel bir dönem :)) ayrılık korkusu :) alışkanlığa dönmemesi için dengeyi kurarsınız zamanla
Aslananne1 elifhumaa 😅😅oğlumun o halleri aklıma geldi gurbete gidiyormusum gibi ağlardı arkamdan 😅😅 simdi 20 aylık robot süpürge gibi ben nereye o oraya hiç peşimden ayrılmıyor 😑😅😅
yasee01 elifhumaa ayy bende oğlum arkamdan hiç aglamiyor herkeste duruyor beni takmıyor diye üzülüyordum ya iyi bisey mi anlamadım ki 😂
Duyulurum elifhumaa uyku bozukluğu diştendir. Yerde mi oturmak istiyor sizle? Biz de hep beraberiz bu da normal :(
Anatotales @“elifhumaa”# elifhumaa 6. Ayda arkadan ağlama normal ama belki şiddetini tetiklemiştir. Odayı sorunsuz ayırdıysanız adapte olduysa etkilediğini sanmıyorum
elifhumaa Anatotales gece uykuya geçmede zorlanıyor sadece bir de gece 3 te emdi yatırdım 5 TE kalktı çok ağlıyordu sarıdım 15 dakika sarıldım sonra sakinleşti yerine yatırdım uyudu aslında odasını ayırdım ilk 3 gün sorun yoktu sonra aşı olduk her şey değişti
elifhumaa yasee01 shibalba Kızlar 6 ay 10 günlüğüz 1 hafta öncesine kadar böyle bir şey yoktu 6 ay atağı ile geldi sabırlı olun yaka silkmenize az kaldı 🤭😂😂
elifhumaa shibalba yasee01 Anlık bilgi veriyorum koltukta oturturmuyor koltuğa oturdum mu aşağı gel der gibi baba bakarak bağırıyor inince susuyor 😂