serendipty gaye-22 evet duydum genelde oturtulmamasi gereken cocuklari oturma pozisyonuna alfiklarinda geyrek batmasi olur derler yani kaburga batmasi
188 gaye-22 hayır sürmüyor ama 1 seferlerine tüm vücudu yagladı zeytinyağı ile masaj yaparak sonra banyo yaptık koltuk altından tülbent ile sardık cok sıkmadan bunlar işe yaradı bızde
gaye-22 duruguzel bende öyle yapıyorum ama kendi çok hareketli bebeğim 2 ay 15 günlük kendine doğru da çekiyo ayaklarini yüz üstü yatiriyodum ama bu geyrekten sonra hiç istemiyo yüz üstü yatmak
nnuurrr gaye-22 sağ bacak sol kol, sol bacak sağ kol olacak şekilde önce beline masaj yapıyor sonra yavaş yavaş birlestiriyordu. Ama o asla çekmiyordu. Masaj yaptıkça kendinden birleşiyordu. Ben kendim hiç cesaret edip yapamadım. Ay yılda bir denk gelince yapardı o da yeterli oluyordu sanırım.
188 gaye-22 Kundak yaparsan koltuk altından ayaklarına kadar. Tülbent sorarsanız koltuk altından Bı kere tülbent dola. Bebegini çapraz tut birazda
Meri-Mel gaye-22 Bizde de aynı şeye eğeleri batmıştır denir,ben de bir kaç kez yaptım rahatlıyordu babanem ebe idi ne dese uygularsak hep işimizi görmüştür diye anlatırdı ,annem , halam, köydeki teyzeler yengelerimis ben de yaptım 😃
Meri-Mel gaye-22 Yüz üstü yatırıp dikkatli bir şekilde sağ kolu ile sol bacağı sol kol ile sağ bacağı birbirine degdiriyorsunuz ama bunu görüntülü görmeden sakin denemeyin bence 🥺
gaye-22 Meri-Mel benim elimden alıp yapiyolar ama çocuğum çok agliyo sakinlesemiyo sonra da bı yerde video da bulamam izleyeyim
Meri-Mel gaye-22 Ama neden öyle yapılıyor ayrıca ağlaması değil rahatlaması gerekiyordu yanlış giden bir durum var benim dediğim ile aynı şey ise çocuk çok kucakta kaldığı için elde dolaştığı için oluyor bu durum
Hilalperi gaye-22 o bizim eskilerde çok vardı ayaklarını ölçtüklerinde biri birinden kısa derler ellerini ayaklarına hareketler yaptırırlar ama doktora götürün huzuru yoksa
aybarsturan gaye-22 evet ben inanıyorum böyle bir şey olduğuna yanlış tutma pozisyon larından hafif oturtmalardan kaynaklı oluyor Ben oğluma 2-3 günde bir yapıyorum Yüz üstü yatırıp sağ bacağını sol eliyle sol bacağını sağ eliyle arkadan hafif dokunduruyorum çok hafifçe birbirine dokunması yeterli ve bu kadar gerçekten rahatlıyor günlük yaptığımız mesajlar gibi düşğnebiliriz
Suhedalm gaye-22 tövbe yaa😄 sakat kalıcak olsa doktorlar yapar tıpta yeri olur. Çoğu insan bilmiyor bile ne olduğunu. O kadar narinler ki bence o hareketler sakıncalı sizde asıl sen böyle sakat edersin deyin😄
gaye-22 Suhedalm cahilsin deyip aliyolar anlamıyorum hic anneden daha iyi mi biliyolar çocuğum ağladıkça.ben daha kötü oluyorum yetememek gibi