Bizde geyrek batması diyorlar, tıpta yeri var mı bilmiyorum ama doğru bir şey değil bence ya. Annem oğluma yaptı yaparken oğlan çok ağladı ama yaptıktan sonra da hiç uyumayan çocuk mışıl mışıl uyudu saatlerce sanki rahatlamış gibi. Ama izin vermeyin bence.