cigdem12345 GamzeBaz Tşk ederim bende az önce yaptırdım eve gectim tekrar aradık sağlık ocagini sikayette falan bulunacam aşı nasıl olmaz dedi eşim gelin dediler bir tane getirilmiş yapalım goturdum yaptım saçmasapan kendi kafalarina göre hareket ediyorlar
pinkooo_02 GamzeBaz nerede oturuyorusnuz oturdugum ilçede özel hastane yok ile gitmem lazım arasam ogfenebilirmiyim acaba yapıp yapmadıklarını Bilgi verirlermi
GamzeBaz cigdem12345 aşı yaptırmanıza sevindim hemşiremiz yok diyince şuanlık yok diye düşündüm demekki genel olarak yokmuş
pinkooo_02 GamzeBaz Aramaya gerek kalmafi canım sağlık ocağından msj gelmiş aşı gelmiş sabah getirin diye sağol canım