Kızlar oğlum 26 aylık hala olmadık şu aşıyı kaç defa aradım kaç defa sağlık ocağına gittim bana dediği şey aşı gelmiyor gelsede kısıtlı geliyor kısıtlı geliyorsa bile üstünden 4 ay geçmiş 1 tane aşı benim oğluma kalmiyormu ne yapacam bilmiyorum yardımcı olurmusunuz nereye şikayet edicem nasıl edicem bilmiyorum