Biz ek gıdaya ilk başladığımız günlerde yemişti kızım, 7. Aya doğru reddetmeye başladı. Hiç strese girmedim, zorlamadım da ama her gün muhakkak önüne tabağını koydum yemese bile eliyle tanımasına izin verdim. Meğerse diş çıkarıyormuş. Sonradan düzeldi. Şuan yaklaşık 10 aylık gayet iyi yiyor. Sadece diş dönemlerinde isteksiz oluyor.