KSM 5 buçuk aylıkken tadımlarla başladık tadımları bile yapmadı diyebilirim 15 gün sonra 1 yaş olacak hala yemiyor neler alıyorum hevesleniyorum sadece benim sütümle ayakta duruyor açken de denedim tokken de yok yok ağzını açmıyor eliyle çarpıp deviriyor her şeyi hani sevdiği bir şey çıkmaz mı hiç? Yok pirinç unlu veya irmikli muhallebi gibi içine muz koyuyorum biraz nadiren ondan yiyor e sürekli de onu veremem ki kabız oluyor.. ne yapacağım bilmiyorum bana da geçer sabret diyorlar ama ben sanmıyorum ne uykusu uyku ne yemeği yemek zor bi bebek belli çocukluğu da zor olacak diye düşünüyorum kendi kendime.. ama herkes geçecek diyor. Ay dertlerim açıldı siz bana bakmayın düzelir inşallah bebeğiniz yer içer herkes benimki gibi olacak değilya