gulyabani Benimki de 18 ayın içinde. Uzun zamandır ‘ anne gel , al mama, dans etsene, aziz Allah ..’ vs birkaç tane daha kelime kuruyor. 20-25 kelimesi var.
Tam olarak konuşması için daha erken ama 2 yaşına doğru patır patır konuşur diye bekliyorum inşallah 😅